Post by tersunelesce on Feb 6, 2022 8:10:39 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Planet Craft: Mine Block Craft ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Planet Craft: Mine Block Craft IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk generator primogems ▞▞▞
▞▞▞ Planet Craft: Mine Block Craft 2022 version ▞▞▞
Den goda sidan: bra grafik vi slåss med med cool diamantrustning och mer som att bygga en cool bas med vänner. Den dåliga sidan:lag, koppla ur med en fullständig Wi-Fi-bar, och jag ser saker som jag inte kan plocka upp Utvecklare ima make det är 3 stjärnor 8) Jag kom tillbaka utvecklare Jag har glömt 1 problem Varför har kreativt läge bara platsbara block?
Det här spelet är väldigt roligt men min enda oro är om du kan lägga till ben, fisk, kött, pilbågar och pilar? Det skulle vara mer aktivt då kan du också få världens vi gör att byta till överlevnad när vi lägger den i kreativt? Tack för att du skapade den här appen, jag uppskattar den mycket Tack!
Jag älskar det här spelet. Men jag har bara gett 4* eftersom i flerspelaröverlevnad kan andra spelare döda oss. Vilket jag inte gillar. Och de kan också stjäla våra saker i bröstet. Snälla en make-funktion där bara ägaren till kistan och dess vänner kan öppna kistan. Annars är det här spelet väldigt bra det fungerar korrekt i min PC och telefon.
Jag önskar att skapare skulle lägga till potatissoppa och tomater. Jag skulle verkligen gilla det här spelet mycket mer om skaparna skulle lägga till det här, och jag gjorde det bara dagtid på min server och nu kommer det inte att ändras regelbundet! Och ja, jag försökte till och med avaktivera inställningen av tid på dygnet ... Vänligen lägg till och fixa dessa saker
Det är ett roligt spel jag gillar hur du kan sms:a men jag var tvungen att bygga så många hus för att folk fortsätter att spränga mina hus så jag och min kusin byggde vårt hus under jorden kanske gör det där personen måste begära att få bygga på din byggnad på
Jag har en historia om det här spelet såå: jag brukade alltid spela det här på min surfplatta innan jag skaffade minecraft... men nu har jag en dator och min surfplatta laddar inte CRI så datorn kraschar alltid när jag försöker spela och pilen tangenterna fungerar inte heller jag måste använda knapparna som jag bara fick i spelet en gång tyvärr...
Jhcftvij
är det sant att detta spel haqqar mobiler-ipads? min kusin sa det?
Jag spelade det här på mitt eget bord och älskade det. Men det finns ett problem. Jag blir dödad av många människor efter att jag tar några timmar på mig att samla mina grejer. Det blir riktigt irriterande 🙅🙅🙅🙅
Planet Craft: Mine Block Craft ماجراجویی dgy
Det här kommer att vara ett bra spel om jag hade en större skärm med bara en 5-tumsskärm. Och om det tog mig att överleva när jag var i kreativt läge. Jag är en som inte gillar spratt eller sorg. Men annars är det bra jobbat
Även om det är namn och vissa saker ändrades. Jag har fortfarande kul för det mesta med klossarna. Bara vissa människor är oförskämda.
Varför slår det här spelet mig ut från spelet när jag släpar efter. Jag loggar in över 40 gånger om dagen för 3 timmars spelande.
Det är snyggt men jag ville ha enderpärlor, pistant och allt i Minecraft utom Grafiken
det här är ett bra spel som jag och min syster har en egen värld tillsammans, det enda är att det går ut om 300 dagar och det finns inga djurägg om du lägger till djurägg så att vi kan ha husdjur och göra det där det inte går ut. ge den 5 stjärnor
Planet Craft: Mine Block Craft Eventyr cyt
det här spelet har några problem med sfkin ass lag, vänner kan vara dumma, mobbar kan vara för svåra att träffa, att placera ett block fungerar inte !!!!!!! fan att det här spelet är skräp och det fula spelet måste uppdateras just nuwww!!!!!!!!😲😡😠👺😡😡😡😡😡😡
Jag vet inte varför men jag försöker installera det igen och igen och det låter mig fortfarande inte installera det, snälla fixa det här problemet, tack😁
Det här spelet är ganska bra men jag ger det en fyra eftersom 1. inga vapen i kreativt läge 2. inga rustningar och rustningar 3. inga kolvar 4. det är så svårt att skapa i överlevnad 5. Inga byar att plundra Men ganska bra spel
Varför behöver du ens samtalen? Jesus och bara sparka ut en spelare bara för det? Helvete nej, det är helt uppenbart att du försöker lura folk. Bara NEJ.
Planet Craft: Mine Block Craft রোমাঞ্চকর teg
Det är bra, och jag ger 2 stjärnor på grund av kvaliteten, fördröjningen etc.
Det finns inga svärd eller båge eller rustningar och jag kan inte hitta några spelare och jag kan inte hitta någonstans att bygga! så jag avinstallerade spelet)=
Det här är världens bästa spel. Spelet kommer så svårt att högre nivåer är mycket sällsynt i detta spel. Jag älskar det😍
Det är trevligt men i kreativt läge är de mindre material. Det finns ingen säng, svärd, rustningar, mat, etc. Grafiken är inte helt fantastisk. Du ser sällan diamanter och guld. Du kan inte ställa om ditt kreativa läge till överlevnadsläge. Du kan inte ändra överlevnad till fredlig. Men jag kommer ändå att betygsätta detta 3 stjärnor eftersom. Det är kul.
Jag kan inte logga in, även jag skriver mitt rätt lösenord..
I nästa uppdatering lägg till byar med bybor och i deras hus borde det finnas kistor med föremål som vi kan ta och även i multiplayer-världen lägg till sängar och jag gillar inte träden i den eftersom den är så enorm och jag kan inte klippa den och något som hjälper oss att hitta vägen hem igen. Om du lägger till mobs som minecraft skulle det också vara så användbart. Och det sista i singelvärlden, monstren leker på dagtid och jag gillar det inte för om jag gör något kommer de för att attackera oss 😇😇🙂🙂🥰🥰⚘
Jag älskade det här spelet under de första två veckorna men nu hatade jag att det fortsätter att stanna till exempel när jag vill lägga till eller ta bort ett block fungerar det inte. HATAR DET
Det går inte att ladda världen det tar en evighet att ladda, vänligen fixa detta
Jag ger dig en stjärna eftersom det släpar och om jag stänger av mitt wifi släpar det jag hatar att släpa eftersom mitt batteri kommer att ta slut, mitt batteri är 100 % nu är det 30 %
Hej, skulle det vara möjligt om ni kunde uppgradera renderingsavståndet? Jag skulle älska att se fler saker i kreativ multiplayer. Jag är ganska säker på att min enhet klarar det. Gör det också där du kan ändra FOV i kreativ stavning. Tack! Också ett ganska bra alternativ till minecraft!
Bra alternativ till minecraft. Du kan få tillräckligt med mynt för att ta bort annonser inom flera dagar och att kunna skapa en karta och sedan ladda upp den online och spela den i överlevnad är en riktigt rolig funktion.
Spädde i en avlastad bit. Kunde se en öken och kaktus, men kunde inte se terrängen eller hinder i vägen (kanske gick jag in i en kaktus och började ta skada?) Att leka med inställningar förbättrade inte de osynliga bitarna mycket. Det mesta av världen var fortfarande osynlig även efter att ha gått runt i de synliga områdena. Att slå ett block på kanten av en synlig bit gjorde att blocken runt den blev synliga, men folkmassan flyttade över osynligt land
Uppdatering.( STÖRSTA PROBLEMET) Det har gått ett tag nu och inte mycket har förändrats. Jag vet som en erfaren spelare att andra spelare desperat försöker handla med varandra men det finns inget säkert sätt att göra så det tar inte så lång tid att lägga till ett enkelt handelssystem med spelare och inte bara en AI vid varje säker spawn. PLZ FIX
Det bästa spelet jag vet!!!!
jag älskar thx-spel och ibland kan det vara laggy men jag skyller inte på spelet, det enda problemet är att du inte har mincraft-världen som om du har kartor men de har alla hem jag vill ha mincraft-känslan att du vet att du borde uppdatera det
Bra spel men grafiken i spelet är tecknad och mycket tillagd Instagram-inloggning för spelare, spelet är medium
Crazy Chef: Food Truck Game Arcade myj
Planet Craft: Mine Block Craft Eventyr cyt
Jag ♡ det här spelet~ Men ett problem Det har inte en möbel. Snälla lägg ferniture i spelet, då kommer det att bli AWESOME!!!lol
jag hatar det . såååå många rip-offs av minecraft menar, det står till och med att min och craft har satt ihop det och du har minecraft oh ur carraters ser ut som endermen. Jag ger den en 2 stjärna för att jag hatar den där sorgliga lilla multicraften åh, det är också för att dina carraters ser ut som endermen och skinnen för minecraft (steve och alex) är mindre höga
Trevligt spel men inte så illa men snälla låt gMe använda erfarenhetsnivåer istället för pengar för att förtrolla och reparera, och en sak till ändra grafiken tillbaka till grafik innan förtrollningsuppdateringen snälla för nu 3 stjärnor Och se till att du kan ändra din rörelse kontroller.
Jag älskar verkligen den här appen v44chv
Allt är bra från det här spelet, det här är verkligen exakt likt Minecraft Jag älskar allt från det här spelet men tyvärr finns det en sak som jag verkligen inte gillar det, när jag spelar solo kreativt/survival offline känns det lite laggigt när jag springer eller vänd dig om medan du går cmon detta är så väldigt irriterande att jag redan har satt igång den snygga grafiken!! Min ram är 4 GB men varför räcker det fortfarande inte till det här lilla spelet? Min enhet är Xiaomi redmi 9
det fortsätter att frysa och det slutar inte. när jag trycker på min hemknapp på min telefon och sedan kommer tillbaka in i spelet är det bara en svart skärm och förblir så kommer inte att göra något annat så jag måste gå ur spelet helt och sedan komma tillbaka och vänta på att allt ska ladda.
Fantastiskt Planet Craft-blockframställande 3D-spel någonsin med 300+ vackra teman och fantastisk grafik. Gillade verkligen att spela spelet⭐⭐⭐⭐⭐
Bra jobbat. Spelet är väldigt trevligt, massor av växter att odla och djur som gör det mer intressant.
Jag ger det här en trea eftersom det är svårt att placera block, du kan inte göra mycket i spelet, det finns netherrack men ingen obsidian för att göra nederportalen och det finns inget frekvent såvitt jag är orolig och det finns inte heller någon flinta och stjäla , dålig grafik och slutligen en minecraft ripoff annars var det ok.
Planet Craft: Mine Block Craft Cabaran bdd
Det låter som om man har fått något meddelande när man slår sönder något block.
Jag missar inloggningen på Facebook och när jag klickar på multiplayer-läget kollar jag min ligusterkista och allt var borta jag hade 6 högar med röda äpplen 9 förtrollade äpplen
Jag gillar det mycket, mest för att det är lite likt den ursprungliga minen, men det är väldigt laggy och det sparkar mig ut mitt i ett spel på grund av hur laggy det är. Mitt enda problem är att det är väldigt! Laggig!